Články, rozhovory

Asiana, spol. s r.o. Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o.

icon 4 kroky k silné a pozitivní zaměstnavatelské značce

Důležitou odpovědností pracovníků HR je vedle náboru, odměňování nebo vzdělávání zaměstnanců také budování zaměstnavatelské značky. To se však často podceňuje a opomíjí. Výsledkem je pak špatná pověst firem mezi potenciálními uchazeči o práci, která je připravuje o nejlepší talenty. Připravili jsme…

Ctirad Nedbálek,Karlovarské minerální vody a Ondřej Slabý, Coca-Cola HBC

icon HRBP ve společnostech Coca-Cola a Karlovarské minerální vody

Jaké změny s sebou přináší posun z pozice business partnera do křesla…

Ing. Zdenka Vostrovská, CSc., předsedkyně představenstva 1.VOX a.s.

icon Tajemství úspěšného lektora

Gustav Flaubert prý váhal celé hodiny a dny, než se mu podařilo najít…

Ing. Jana Češpivová, lektorka, facilitátorka

icon Je metodika PRINCE2 vhodná metodika pro řízení projektů ve státní správě?

Slovo projekt nás dnes provází doslova na každém kroku. Je skloňováno ve…

Nedostatek žen ve STEM oblastech? Nemusí to být problém

icon Nedostatek žen ve STEM oblastech? Nemusí to být problém

Když víte, jak nabírat lidi od svých konkurentů, problém s nedostatkem žen…

Evoluce HR oddělení: Odpověď na nedostatek talentů

icon Evoluce HR oddělení: Odpověď na nedostatek talentů

HR oddělení mohou vyřešit některé z nejpalčivějších problémů, které dnes…

icon Být LEAN je IN

SC&C Partner působí 17 let v oblasti inovací, produktivity a kvality.…

Výpis 20292041 z celkem 4161