Články, rozhovory
![]() | Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. |
Koučováním k výsledkům: Na co se ptát?
2.2.2010 Existuje celá řada důvodů, proč by vůdcové měli koučovat své zaměstnance. Tím primárním je zvýšení výkonnosti. Článek shrnuje několik otázek, které by koučující manažeři měli pokládat. Zjištění stavu věciJaká část úkolu nebo projektu je dokončená?Jak tato část odpovídá celkovému plánu pro dokončení?…

Rozhovor s Jaromírem Trpákem, vedoucím správního oddělení v akciové společnosti TESLA BLATNÁ
2.2.2010Zavádění novinek do praxe se u většiny z lidí setkává s jistou obavou. Ale…

Zabraňte "pokrizové" fluktuaci zaměstnanců
27.1.2010 Austrálii hrozí masový odchod zaměstnanců ze současných pozic. Ukazují to…

Pavel Komárek: Lidí, kteří mají invenci, ekonomické myšlení, dokážou unést zodpovědnost a jsou pracovití, je zoufalý nedostatek
27.1.2010Obecně prospěšná společnost Prosperita byla před šesti lety založena s…

Rozhovor s Františkem Hlavou, zakladatelem společnosti KAMILA CHOCOLATES
20.1.2010Český král čokolády pan František Hlava v rozhovoru Zuzany Čempelové…

Jak si najít mentora
14.1.2010 uNajít si mentora není tak snadné, jak by sem mohlo na první pohled zdát.…

Úskalí zaměstnaneckých průzkumů
11.1.2010 Správně sestavený zaměstnanecký průzkum může být hodnotným a strategickým…

Chytřejší zaměstnanecké průzkumy
5.1.2010 
Proč selhává koučování?
4.1.2010 