Články, rozhovory

Asiana, spol. s r.o. Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o.

icon Co nezměříš, nenapravíš

Rozvoj zaměstnanců se nejlépe definuje a sleduje tehdy, pokud se soustřeďuje na projev specifického, pozorovatelného chování. Chování je v podstatě to, co kouč a jeho klient oba vidí a mohou vzájemně hodnotit. Zaměření na chování pomáhá oběma stranám oddělit osobnost od zpětné vazby. Je možné…

Rozhovor s Jaroslavem Seifertem, koučem a vedoucím lektorem společnosti JASEKA

Vysokoškolské vzdělání získal na UK v Praze, řadu let pracoval v různých…

Nenechte je růst jako dříví v lese

icon Nenechte je růst jako dříví v lese

Nejlepší zaměstnanci jsou klíčem k nástupnickému plánu společnosti, možná i…

Potrapte sami sebe

icon Potrapte sami sebe

Nejúspěšnější lidé vždy měli cosi, co autor článku nazývá Tři magická O-…

Já, já, já, jenom já, ...já blbec

icon Já, já, já, jenom já, ...já blbec

Možná jste opakovaně pověřováni zaučením nových zaměstnanců. Proč vybírají…

Rozhovor s Alešem Kabilkou, vedoucím lektorem společnosti DIGI TRADE

Aleš Kabilka po dokončení studia na VŠE v Praze nastoupil v roce 2000 do…

Co s vámi, pracovníci lidských zdrojů?

icon Co s vámi, pracovníci lidských zdrojů?

Objevily se názory, že oddělení lidských zdrojů jsou…

Výpis 35633575 z celkem 3936