Články, rozhovory
Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. |
Co nezměříš, nenapravíš
28.6.2004Rozvoj zaměstnanců se nejlépe definuje a sleduje tehdy, pokud se soustřeďuje na projev specifického, pozorovatelného chování. Chování je v podstatě to, co kouč a jeho klient oba vidí a mohou vzájemně hodnotit. Zaměření na chování pomáhá oběma stranám oddělit osobnost od zpětné vazby. Je možné…
Rozhovor s Jaroslavem Seifertem, koučem a vedoucím lektorem společnosti JASEKA
28.6.2004Vysokoškolské vzdělání získal na UK v Praze, řadu let pracoval v různých…
Nenechte je růst jako dříví v lese
22.6.2004Nejlepší zaměstnanci jsou klíčem k nástupnickému plánu společnosti, možná i…
Potrapte sami sebe
16.6.2004Nejúspěšnější lidé vždy měli cosi, co autor článku nazývá Tři magická O-…
Já, já, já, jenom já, ...já blbec
16.6.2004Možná jste opakovaně pověřováni zaučením nových zaměstnanců. Proč vybírají…
Rozhovor s Alešem Kabilkou, vedoucím lektorem společnosti DIGI TRADE
14.6.2004Aleš Kabilka po dokončení studia na VŠE v Praze nastoupil v roce 2000 do…
Co s vámi, pracovníci lidských zdrojů?
11.6.2004Objevily se názory, že oddělení lidských zdrojů jsou…
E-learning? Buďte bez obav
8.6.2004Co vy na outsourcing ?
8.6.2004Jak nechat vyrůst podnik
7.6.2004Výpis 3563 až 3575 z celkem 3936