Články, rozhovory
![]() | Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. |
Nadnárodní korporace: Morálku měříme dvakrát měsíčně
18.8.2016 Dnes již máme mnohokrát vědecky potvrzeno, že existuje jasná spojitost mezi motivovanými pracovníky a spokojenými zákazníky. Platí to jak v průmyslu, tak v odvětví služeb. Postupně se proto vžila praxe pravidelného měření morálky zaměstnanců, které většinou probíhá jednou nebo maximálně dvakrát…

10 důvodů, proč zapojit data do HR
17.8.2016 HR je dnes stále více a více závislé na datech. Důkazy pro to lze nalézt na…

5 nejčastějších zabijáků úspěšného najímání
16.8.2016 Vždy to tak bylo, ale dnes je to ještě zřetelnější. Bariéry v najímání jsou…
![Magda Chvalinová, [INSIDERS] Magda Chvalinová, [INSIDERS]](/static/educity/images/empty-image.png)
5 tipů jak na efektivní zpětnou vazbu
12.8.2016 Jestli jsou zaměstnanci na něco hákliví, tak je to jednání „o nás bez nás“.…

Výuka jazyků jako benefit? Už ne, firmy od toho ustupují
11.8.2016Individuální vzdělávací programy pro zaměstnance, finanční spoluúčast na…

HR a obchod: Jak získat angažované zaměstnance i věrné zákazníky?
9.8.2016 Kolik znáte firem, které si dokázaly vybudovat a udržet opravdu silnou…

Právě vyšlo: Největší globální studie o koučování
5.8.2016 V současné době je na světě přibližně 53 000 profesionálních koučů, z nichž…

Co všechno by měl měřit dobrý LMS?
3.8.2016 
Vzdělávací akce se slevou nakupujte v E-shopu HR News
26.7.2016 Doporučujeme 
Už jste se školili virtuálně?
25.7.2016 Doporučujeme