Články, rozhovory

Asiana, spol. s r.o. Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o.

icon Nástroje internetového marketingu v praxi malých a středních podniků

Dnešním společnostem a marketérům už nestačí pouze znalosti klasických prvků marketingového mixu. Musí mít povědomí o technických aspektech a možnostech moderních technologií, aby věděli, jak nejlépe internetový marketing provádět. Úspěšná propagace společnosti na internetu má svoje pravidla a…

Ludvík Dvořák, HR Manager, YAPP CZECH AUTOMOTIVE SYSTEMS Co., s.r.o.

icon Management znalostí / Strategie předávání znalostí Část 2/

Management znalostí na osobní úrovni zkoumá způsob, jak zajistit růst…

icon Hodnocení výkonnosti: Nahraďte dotazníky pravidelnými rozhovory

Formálnímu hodnocení výkonnosti ve firmách bývá vytýkáno, že se koná jen…

icon Jak poznat potenciální lídry

Firmy dnes mají k dispozici nejrůznější nástroje pro měření vůdcovského…

icon Talenty potřebují vidět váš zájem

Vytvářet pracovní místa je jedna věc, udržet si kvalitní zaměstnance, je…

Anna Crkalová, Managing Consultant, Coaching Systems s.r.o.

icon Koučování jako cesta k sobě a k druhým

Většina nedorozumění v komunikaci, pracovních situacích či vztazích pramení…

icon HR faktory Lean Six Sigma ve výrobních společnostech

Zavádění systému Lean Six Sigma se na první pohled týká toků procesů,…

Výpis 23802392 z celkem 4214