Články, rozhovory
![]() | Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. |
Nebojte se být za hlupáka
27.4.2006 Tradiční vzdělávací kurzy mají zaměstnancům pomáhat lépe uspět ve světe obchodu. Existují však i takové kurzy, které zaměstnancům ukazují, jak ze sebe udělat šaška a mohou být stejně účinné. Reportér britského deníku the Guardian se zúčastnil speciálního třídenního kurzu v reklamní agentuře Crayon,…

Zpětná vazba klíčem úspěchu v poradenství
27.4.2006 Úspěch mentora závisí na otevřené zpětné vazbě. Čím je ale tato osoba…

Školení začíná na konci
25.4.2006 Školitelé si někdy příliš brzy oddechnou, že jejich kurz již skončil a…

Nový zákon zjednoduší rozšiřování kvalifikace
25.4.2006 Jednodušší cestu k rozšíření kvalifikace, a současně tedy k lepšímu…

Kouč není terapeut
19.4.2006 Vůdcové, kteří koučují své zaměstnance, se často obávají překročení hranice…

Personalista je mezi dvěma mlýny
18.4.2006Rozhovor s Martinou Šmidochovou, personální ředitelkou Microsoft ČR a SR.…

Každodenní role vůdce a kouče v jedné osobě
14.4.2006 Vůdcovské koučování probíhá v mnoha organizacích neformálně, stále více se…

Koučování manažerů
13.4.2006 
Jeden ze způsobů, jak udržet zaměstnance
12.4.2006 
Stáří má zelenou
10.4.2006 
Víte, co vám vyhovuje při učení?
10.4.2006 
Vyplatí se postgraduální studium?
4.4.2006 
Jak čelit požadavku zhodnocení školení
31.3.2006 Výpis 3472 až 3484 z celkem 4163