Články, rozhovory
![]() | Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. |
Dobré rozehrání, základ úspěchu
7.5.2004 Správné zavedení nových produktů a výrobků je klíčové pro úspěch firmy na poli byznysu. Můžeme jej rozdělit na dvě části. První je interní zavádění, které se soustředí na práci s výrobkem uvnitř společnosti a sleduje jeho cestu až k prodejcům. Druhým je externí zavedení, které uvádí výrobek k…

Nebraňte se výhodám
6.5.2004 O výuku pomocí e-learningových programů by měli mít zájem nejen pracovníci…

I ta poslední matička vám výrobek zvýhodní
4.5.2004 Starý přístup k technologiím se příliš nevěnoval důležitosti a dopadu…

Jen je nechte, ať se učí!
4.5.2004 Mnoho výukových managerů si často stěžuje, že vedení společnosti…

Učitel je moudrý pán
22.4.2004 
On-line má prim
21.4.2004 Výpis 3875 až 3887 z celkem 4224