Články, rozhovory
![]() | Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. |
Telefonní hovor vytvoří u klienta váš obraz
2.4.2008 Využijte telefonní etiku ktomu, aby zlepšila váš obraz u klienta.Komunikace přes telefon je ve společnostech na denním pořádku. Pokud poprvé voláte nějakému klientovi nebo on vám, už tento telefonní hovor udělá vjeho mysli o vaší společnosti obrázek. Přesně tak, jak se říká, že první dojem je…

Informačně-poradenský systém podpoří trh práce a usnadní přístup k dalšímu profesnímu vzdělávání
1.4.2008 Snadnější přístup k nabídce dalšího profesního vzdělávání, které podpoří…

Americká recese ohrožuje asijské zaměstnance
27.3.2008 Spolu s tím, jak ve Spojených státech nastupuje ekonomická recese, se…

Vzděláváte své zaměstnance efektivně? Zkuste jazykový audit
26.3.2008 Na českém trhu výuky cizích jazyků působí mnoho poskytovatelů s širokou…

Britové více věří koučování
21.3.2008 Britští zaměstnavatelé stále více podporují vzdělávání zaměstnanců, aby…

Umíte určit své vzdělávací potřeby?
21.3.2008 - Proveďte revizi svých obchodních cílů a určete kritické aktivity.-…

K odchodu z firmy využijte diplomacii
21.3.2008 Diplomacie je definována jako takt a um jednat slidmi. Vždy se hodí…

Co jsou strategické lidské zdroje?
19.3.2008 Výpis 3199 až 3211 z celkem 4202