Články, rozhovory
![]() | Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. |
Váš zaměstnanec, váš zákazník
18.3.2009 Všichni víme, jak důležité je starat se o zákazníky. Součástí péče o zákazníky je však i stejný přístup kinterním zákazníkům, tj. zaměstnancům. Jak byste mohli očekávat dobré zákaznické služby od zaměstnanců, kterým se téhož nedostává od managementu?Článek shrnuje několik rad, jak se ujistit o…

Koučováním proti skleněnému stropu
17.3.2009 Tlak rodiny, organizační kultura a manažerské styly, nedostatek…

Sestavujeme individuální plán rozvoje
17.3.2009 Individuální plán rozvoje je nástroj, který usnadňuje rozvoj zaměstnanců.…

Osm kroků k rozvoji vůdcovských dovedností
16.3.2009 Článek přináší návod, jak rozvíjet vůdcovské dovednosti podle populární…

On-line finanční kurzy jsou v kurzu
13.3.2009 Od začátku ekonomické krize vzáří minulého roku zaznamenala vzdělávací…

Základy porozumění řeči těla
13.3.2009 Schopnost rozumět řeči těla je velkou výhodou. Pečlivým pozorováním můžete…

Vzdělávání si žádá změnu, ne však ukvapenou
11.3.2009 Účastníci únorové odborné konference Training 2009 Conference and Expo…

Nastává čas vyrazit ven
6.3.2009 
Dobrý školitel je když...
5.3.2009 
Co očekávat od rozvoje vůdcovství
3.3.2009 Výpis 3043 až 3055 z celkem 4232