Články, rozhovory

Asiana, spol. s r.o. Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o.

icon Váš zaměstnanec, váš zákazník

Všichni víme, jak důležité je starat se o zákazníky. Součástí péče o zákazníky je však i stejný přístup kinterním zákazníkům, tj. zaměstnancům. Jak byste mohli očekávat dobré zákaznické služby od zaměstnanců, kterým se téhož nedostává od managementu?Článek shrnuje několik rad, jak se ujistit o…

Koučováním proti skleněnému stropu

icon Koučováním proti skleněnému stropu

Tlak rodiny, organizační kultura a manažerské styly, nedostatek…

Sestavujeme individuální plán rozvoje

icon Sestavujeme individuální plán rozvoje

Individuální plán rozvoje je nástroj, který usnadňuje rozvoj zaměstnanců.…

Osm kroků k rozvoji vůdcovských dovedností

icon Osm kroků k rozvoji vůdcovských dovedností

Článek přináší návod, jak rozvíjet vůdcovské dovednosti podle populární…

On-line finanční kurzy jsou v kurzu

icon On-line finanční kurzy jsou v kurzu

Od začátku ekonomické krize vzáří minulého roku zaznamenala vzdělávací…

Základy porozumění řeči těla

icon Základy porozumění řeči těla

Schopnost rozumět řeči těla je velkou výhodou. Pečlivým pozorováním můžete…

Vzdělávání si žádá změnu, ne však ukvapenou

icon Vzdělávání si žádá změnu, ne však ukvapenou

Účastníci únorové odborné konference Training 2009 Conference and Expo…

Výpis 30433055 z celkem 4232