Články, rozhovory
![]() | Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. |
14 cest k udržení loajality v těžkých dobách
10.2.2009 Ať už se jedná o vaše externí nebo interní klienty, je třeba budovat jejich loajalitu, chcete-li uspět vdnešních obtížných časech. Inspirujte se, jak toho dosáhnout, aniž byste museli investovat velké sumy.- Začněte inventurou svých klientů a jejich potřeb. Co od vás očekávají a jak dospívají ktěmto…

Chcete umět lépe francouzsky? Sledujte romantické filmy
5.2.2009 Jaká by mohla být lepší cesta kprocvičení poslechu francouzštiny než…

Řízení lidských zdrojů v ekonomické recesi
4.2.2009 Ekonomická recese přináší potřebu kreativního řízení lidských zdrojů. Od…

Nepředpokládejte, že zaměstnanci umějí telefonovat
3.2.2009 I když se stále více používají nová komunikační média, telefonický kontakt…

Je on-line vzdělávání zaměstnanců volba pro vás?
3.2.2009 Vdnešní době informací a technologií se řada firem přesouvá od tradičního…

Pozor na krizi střední kariéry
3.2.2009 I když většina zaměstnanců prochází poměrně bezbolestně adolescencí, řada…

Británie podporuje vzdělávání v automobilovém průmyslu
30.1.2009 Britská vláda přislíbila zvýšit finanční podporu pro vzdělávání zaměstnanců…

Tři kroky k vyšší emoční inteligenci
22.1.2009 