Články, rozhovory
![]() | Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. |
Multimediální aplikace a vzdělávání - podle čeho vybírat
14.10.2002 Průzkumy uvádějí, že studenti, kteří při výuce využívají multimédia, dosahují lepších výsledků, mají vyšší výkonnost, lépe si pamatují a potřebují méně času pro získání vědomostí. Jako důvody, proč tomu tak je, bývají uváděny například možnost stanovit si vlastní tempo edukačního procesu,…

Strategie pro vytvoření úspěšné virtuální třídy.
14.10.2002 Smíšená výuka je způsobem školení, který kombinuje tradiční tréninkové…

Problematika výkladu případových studií o interpersonální komunikaci
11.10.2002 Článek se zabývá problematikou posouzení a výkladu výsledků případových…

Budování vzdělávacího portálu ve firmě Cisco
11.10.2002 Firma Cisco potřebovala velmi rychle zajistit růst kvalifikace pracovníků…

Případová studie: Česká pojišťovna, a.s.
11.10.2002 Významná česká konzultantská společnost Kontis s.r.o. realizovala v roce…

Vzdělávací program vyžaduje horizontální i vertikální integraci
9.10.2002 Článek přináší informace o vzdělávacím programu, jehož pomocí byla v jedné…

Jak řídit talent
2.10.2002 
Synchronní a asynchronní e-learning
2.10.2002 
Kontakt s referencemi je velmi důležitý
27.9.2002 Výpis 4070 až 4082 z celkem 4204