Články, rozhovory
![]() | Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. |
Dobrý kouč má své zaměření
25.2.2009 Každý úspěšný kouč má svou oblast působnosti. Je to pozice, aktivita nebo část trhu, která odpovídá jeho talentu a osobnosti. Měla by to být oblast, pro níž má nadšení a také odborné znalosti. Ztoho pak plyne řada výhod:- Pomáhá to určit pozici kouče voboru, takže jej klienti mohou lépe nalézt.-…

Nenákladné vzdělávání využívá zájmů zaměstnanců
24.2.2009 Vobdobí ekonomické krize mohou firmy využít ke vzdělávání zájmy a horlivost…

Jak uvádět webinář (a nevypadat jako idiot)
24.2.2009 Představte si, že vám nadřízení poklepou na rameno se slovy, že se rozhodli…

Vzdělávání zaměstnanců navzdory omezenému rozpočtu
23.2.2009 Není žádným překvapením, že vobtížných časech narůstá tlak na snižování…

"Krizové" manažerské kurzy
23.2.2009 Světové obchodní školy zaznamenaly vposledních měsících úbytek zájemců o…

Jak lépe měřit vzdělávání
19.2.2009 Ve světle toho, jak sílí tlak na prokázání hodnoty vzdělávání a rozvoje…

Řízení vzdělávání v době utahování opasků
19.2.2009 Americká nezisková organizace eLearning Network sestavila seznam…

Aktuální výzvy manažerů vzdělávání
13.2.2009 
Koučuji, koučuješ, koučujeme
13.2.2009 
Překážky on-line vzdělávání
11.2.2009 Výpis 3004 až 3016 z celkem 4176