Články, rozhovory
![]() | Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. |
Osobní branding jako podceňovaný byznysový nástroj
27.10.2017 Osobní značka neboli brand je nástroj dosahování obchodních zájmů, v mém případě firemních zájmů. Možná někoho zklamu, že to není ta romantika, kterou by mohl očekávat, ale není to o egu, není to o vytváření krátkodobých osobních zájmů. V první řadě jde o plnění čísel business plánu (ať už z pohledu…

Angličtina s jazykovou školou LITE: Anglicky mluvící návštěva ve firmě
26.10.2017 Používáte angličtinu v práci? Jezdí do vaší společnosti zahraniční…

Průmysl 4.0 je tady. Chytří ho využijí
25.10.2017 Většina lidí během posledních dvou let slyšela pojmy Industry 4.0, Průmysl…

Jak udržet pozornost při práci ve skupině?
24.10.2017 Při komunikaci ve skupině lidí budete vždy řešit jednu důležitou věc –…

6 ukazatelů vysokého potenciálu pro náboráře
23.10.2017 Přijímat průměrné uchazeče o práci není nic špatného. Pokud však patříte…

Nová e-kniha o podnikovém vzdělávání od vedoucího vzdělávání ze společnosti McKinsey & Co.
23.10.2017 Doporučujeme Největší vydavatel e-booků na světě, společnost Bookboon, právě vydala nový…

Jak se skrze „zaříkávání koní“ přesvědčit o svých schopnostech a dovednostech?
23.10.2017 Doporučujeme Kůň je inteligentní osobnost s vynikajícími instinkty, které neošálíte.…

Jaká firemní kultura je nejlepší?
20.10.2017 
10 kroků k úspěšnému vánočnímu večírku
18.10.2017 
Když je cesta cílem – teambuilding a firemní akce v TEPfactoru
17.10.2017 Doporučujeme 