Články, rozhovory
![]() | Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. |
Uživatelská rozhraní výukových programů 1: Stimulace paměti
31.7.2002 Lidský mozek je inteligentnější než počítač, s pamětí je to však naopak. Výukové programy je proto třeba postavit na stimulaci lidské paměti. Nejprve je nutné porozumět tomu, jak lidská paměť vlastně funguje. K tomu slouží Model zpracovávání informací, jenž vypracovali experti z oboru pedagogické…

E-learningový tým: Kdo? Co? Jak? Proč?
29.7.2002 Doba, kdy implementaci e-learningových programů řídila jediná osoba je…

Potřebuje váš podnik interkulturní služby?
29.7.2002 Zaměstnanci, kteří udržují zahraniční styky nebo mají v zahraničí pracovní…

Jak odhalit a rozvíjet silné stránky zaměstnanců
26.7.2002 Ti, kdož jsou manažery podle svých schopností a činů, nikoliv jen podle…

Jste dobrý vedoucí?
25.7.2002 Na počátku 20.století byl dobrým vedoucím ten, před nímž se zaměstnanci…

Koučing, komunikace a vedení týmu
25.7.2002 Koučing (osobní vedení) je v současném americkém obchodním světě výrazným…

Jak zvládat nespokojené zaměstnance
23.7.2002 Výpis 4070 až 4082 z celkem 4164