Články, rozhovory

Asiana, spol. s r.o. Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o.

icon Vyhrajte vstupenku na HR Summit 2019 na téma Budování značky zaměstnavatele

HR Summit 2019 se tentokrát zaměří na velmi aktuální problematiku budování značky zaměstnavatele, neboť značka je jedním z nejhodnotnějších nehmotných aktiv společnosti. Nenechte si ujít tuto jedinečnou akci pro všechny personalisty a soutěžte o volnou vstupenku.

Practise English with LITE

icon Angličtina s jazykovou školou LITE: Práce

V práci se dnes už většinou bez angličtiny neobejdete. Tušíte, co je to "…

První pomoc

icon První pomoc + teambuilding = dvě HR mouchy jednou ranou

Už jste byli na paintballu a spali ve vigvamu, zkoušeli kurz pečení…

icon Projev uznání jako úspěšná motivace k lepší práci

Když se zeptáte manažerů a HR specialistů, co drží zaměstnance v práci a co…

icon Podpora talentu: Rozdíl mezi nařizováním a koučinkem

Jedním z hlavních cílů personálního oddělení je nastavit vnitřní procesy…

icon Británie: Pouze dvě třetiny firem nabízejí zaměstnancům školení a vzdělání

Nedávný britský průzkum ukázal, že tamní firmy i přes nedostatek pracovní…

icon Mileniálové? Jen málo snesitelní pracovníci, říkají statistiky

Mileniálové, známí také jako „Generace Y“, jsou mladí lidé, kteří se…

Výpis 9891001 z celkem 4163