Články, rozhovory
![]() | Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. |
Integrace e-learningu a řízení kvality u zaměstnanců call center
7.1.2003 Článek se zabývá problematikou školení operátorů v kontaktních centrech. Protože zde existuje poměrně značný obrat zaměstnanců, je potřeba mít k dispozici alespoň základní mechanismy školení těch nově příchozích. Na druhou stranu však není možné školit každého člověka individuálně, protože call…

Top 10 personálních novoročních předsevzetí
6.1.2003 Novoroční předsevzetí zvažují lidé každý rok. Někteří na ně zcela…

Deset kroků pro rozvoj firemního talentu
19.12.2002 Udržet si zaměstnance není v dnešní době nejlehčí. Společnosti se proto…

Posuzování zaměstnavatelů
16.12.2002 Mnozí kandidáti se dopouštějí chyby, že inzerující podniky zařazují do…

Rozhovor s Hanou Kyrianovou, psychologem práce z pojišťovny Kooperativa
12.12.2002Vím, že se chystáte vydat knihu, o čem bude?Kniha bude o Assessment…

Mistři e-learningu, aneb poptávka po systémových integrátorech
4.12.2002 Americká armáda se pustila do integrace e-learningového systému. Tento krok…

Co na tom e-learningu je?
3.12.2002 Když e-learning před lety začínal, byla jeho budoucnost nejistá. Mnoho lidé…

Školení - účinná prevence podvodů
28.11.2002 
Profil úspěšného e-learnera
26.11.2002 Výpis 4018 až 4030 z celkem 4191