Články, rozhovory

Asiana, spol. s r.o. Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o.

icon Kdy koučovat zaměstnance

Již bylo napsáno mnohé o tom, proč a jak by měli manažeři koučovat své zaměstnance. Málo pozornosti se však věnuje tomu, kdy je pro koučování správná doba. Článek se proto zabývá tímto tématem. Řada manažerů se mylně domnívá, že koučování zaměstnanců spočívá v předávání znalostí a dovedností…

K identifikaci talentů pomocí zákazníků

icon K identifikaci talentů pomocí zákazníků

Hledání talentů u konkurence je vyzkoušenou a osvědčenou náborovou…

Britové zaostávají ve školení zaměstnanců

icon Britové zaostávají ve školení zaměstnanců

Každá třetí britská firma neposkytuje svým zaměstnancům potřebné školení.…

Základy toho, jak zapůsobit na uchazeče

icon Základy toho, jak zapůsobit na uchazeče

Uchazeči vědí, že první dojem je kritický a to pro obě strany. I…

Koučování jako nástroj vůdcovského rozvoje

icon Koučování jako nástroj vůdcovského rozvoje

Koučování původně sloužilo k tomu, aby manažeři dokázali lépe zvládat velký…

Mozek oceňuje učení

icon Mozek oceňuje učení

Dosavadní teorie učení říkají, že mozek využívá úspěchy a neúspěchy ke…

Nás personalistů bude méně, ale lépe nás zaplatí

Rozhovor s Karlem Foltýnem, ředitelem personálního oddělení společnosti…

Výpis 34203432 z celkem 4171