Články, rozhovory
![]() | Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. |
Jak budovat PR HR oddělení
3.4.2008Jsem pro HR náročný zákazník, ale chápající říká Milena Linhartová, ředitelka úseku Péče o zákazníka společnosti ČEZ Zákaznické služby.HR je stále ještě vmnohých společnostech bráno jako administrativní podpora. Ty jsi byla za svou kariéru jak na straně HR, tak teď jsi na straně zákazníka. Proto…

Europass přilákal již 2,5 milionu lidí
2.4.2008 Europass patří mezi nástroje EU, které pomáhají zvyšovat transparentnost…

Telefonní hovor vytvoří u klienta váš obraz
2.4.2008 Využijte telefonní etiku ktomu, aby zlepšila váš obraz u klienta.Komunikace…

Informačně-poradenský systém podpoří trh práce a usnadní přístup k dalšímu profesnímu vzdělávání
1.4.2008 Snadnější přístup k nabídce dalšího profesního vzdělávání, které podpoří…

Americká recese ohrožuje asijské zaměstnance
27.3.2008 Spolu s tím, jak ve Spojených státech nastupuje ekonomická recese, se…

Vzděláváte své zaměstnance efektivně? Zkuste jazykový audit
26.3.2008 Na českém trhu výuky cizích jazyků působí mnoho poskytovatelů s širokou…

Britové více věří koučování
21.3.2008 Britští zaměstnavatelé stále více podporují vzdělávání zaměstnanců, aby…

Umíte určit své vzdělávací potřeby?
21.3.2008 
K odchodu z firmy využijte diplomacii
21.3.2008 
Co jsou strategické lidské zdroje?
19.3.2008 Výpis 3199 až 3211 z celkem 4204