Články, rozhovory
| Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. |
Pozor na pomstychtivé zaměstnance
4.6.2003 Propuštění zaměstnanci často cítí potřebu nějak se bývalému zaměstnavateli pomstít. Ne všichni to nakonec udělají, jisté nebezpečí však existuje a podniky by s ním měly počítat. Článek připomíná případ Američana Jamese O'Briena, který byl v roce 2000 propuštěn z cestovní kanceláře a rozhodl se svoji…
Z lochu rovnou do práce
3.6.2003 Asi žádný zaměstnavatel nepodceňuje význam kontrol minulosti zaměstnanců (…
Odvrácená strana stanovování cílů
2.6.2003 Stanovování cílů je velmi důležitá a chvályhodná činnost, je ovšem třeba k…
David a Goliáš v e-learningu
26.5.2003 Dostáváme se do fáze, kdy se e-learning stává prioritou. Některé firmy jej…
Proč nezaměstnávat kamarády
23.5.2003 Zaměstnávání kamarádů je velice ošidné, i když to tak na první pohled…
Než přistoupíte k e-learningu
23.5.2003 Podniky implementují e-learningové programy zejména proto, aby ušetřily…
Proč navštívit informační a poradenská střediska úřadů práce
21.5.2003 Potřebujete-li získat radu či informaci týkající se trhu práce, zkuste…
Když školení hlídá software...
20.5.2003
Zůstat, nebo odejít?
16.5.2003
