Články, rozhovory
![]() | Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. |
Případová studie: Rozvoj zaměstnavatelské značky společnosti SAP
4.9.2015 Německá společnost SAP patří k předním světovým dodavatelům podnikového softwaru. I když se pohybuje téměř výhradně na B2B trhu, soupeří o talenty s dalšími technologickými giganty, jako je Apple, Google nebo Facebook. Především za účelem lepšího oslovení mladé generace pracovníků se proto rozhodla…

Kdy si najmout kariérního kouče
2.9.2015 Kariérní koučink pomáhá s rozvojem kariéry a hledáním úspěchu v pracovním…

Zahraniční kanceláře agentury CzechTrade v Rize, Almaty a v Bombaji mají nové vedoucí
2.9.2015Novým vedoucím zahraniční kanceláře v Rize pro oblast Pobaltí se stal Jiří…

Ředitelkou marketingu Hypoteční banky se stala Kateřina Krásová
1.9.2015Novou ředitelkou marketingu Hypoteční banky se 1. září 2015 stala Kateřina…

Neptejte se manažerů stále na to samé
1.9.2015 Při jednání s manažery, do jejichž týmů vyhledávají nové lidi, se…

Vyzkoušejte si vyjednávací bitvu nebo manažerskou simulační hru. Sestavte si otevřený kurz na míru
31.8.2015 Doporučujeme Chcete si vyzkoušet intenzivní cvičnou bitvu vyjednávání mezi nákupčími a…

Experiment s platy, který příliš nevyšel
28.8.2015 V dubnu letošního roku oznámil americký podnikatel Dan Price, majitel…

Proč zaměstnanci nesnáší svou práci?
27.8.2015 
Říct, či neříct?
24.8.2015 Výpis 1860 až 1872 z celkem 4200