Články, rozhovory
![]() | Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. |
Nepředpokládejte, že zaměstnanci umějí telefonovat
3.2.2009 I když se stále více používají nová komunikační média, telefonický kontakt je pro firmy pořád velmi důležitý. Zaměstnanci, kteří umějí správně telefonovat, pomáhají vytvářet pozitivní a dlouhodobé vztahy se zákazníky, nemluvě o posílení prodeje.Podle odborníků na firemní komunikaci by zaměstnavatelé…

Je on-line vzdělávání zaměstnanců volba pro vás?
3.2.2009 Vdnešní době informací a technologií se řada firem přesouvá od tradičního…

Pozor na krizi střední kariéry
3.2.2009 I když většina zaměstnanců prochází poměrně bezbolestně adolescencí, řada…

Británie podporuje vzdělávání v automobilovém průmyslu
30.1.2009 Britská vláda přislíbila zvýšit finanční podporu pro vzdělávání zaměstnanců…

Britští manažeři chtějí nižší daně za vzdělávání zaměstnanců
28.1.2009 Britská manažerská organizace Chartered Management Institute (CMI) vyzývá…

Krize zkracuje rozpočty na firemní vzdělávání
28.1.2009 Ekonomická krize si vybírá daň vpodobě snižování rozpočtů na firemní…

Lidské zdroje se obracejí k řízení výkonnosti
27.1.2009 Téměř třetina britských oddělení lidských zdrojů plánuje změnu strategie…

Tři kroky k vyšší emoční inteligenci
22.1.2009 
Tipy pro chování na současném trhu práce
22.1.2009 