Články, rozhovory
![]() | Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. |
Video nemusí sloužit jen k reklamě a vzdělávání
24.2.2015 Video je dnes běžným marketingovým nástrojem, který pomáhá propagovat značky a jejich produkty a budovat vztahy se zákazníky. Začíná se však prosazovat i uvnitř firem, kde slouží nejen ke vzdělávacím účelům, ale celkově pomáhá posilovat produktivitu, spolupráci a komunikaci mezi zaměstnanci. Pokud…

LMS: 5 trendů pohledem zevnitř firmy
20.2.2015 
O trendech v oblasti systémů pro správu vzdělávání v organizacích (LMS)…

John Sullivan: Co byste měli vědět o pasivních uchazečích
19.2.2015 Anglický termín passive candidate / passive job seeker byl přejat do…

Co má cenu měřit v náboru?
18.2.2015 Měření efektivity náboru a náborářů se dnes v HR skloňuje ze všech stran.…

Hledáte dobré zaměstnání? Hledejte SILNÁ PRACOVIŠTĚ!
16.2.2015 Doporučujeme SILNÁ PRACOVIŠTĚ jsou taková pracoviště, kde se snoubí spokojenost…

Kdy oslovit zaměstnance konkurenční firmy s nabídkou?
12.2.2015 Metoda pokus omyl. Tak lze nejlépe charakterizovat postup většiny náborářů…

Dave Ulrich: Zvenku dovnitř stále platí
11.2.2015 Chtějí-li HR profesionálové přinášet větší hodnotu svým organizacím, musejí…
Výpis 1990 až 2002 z celkem 4221