Články, rozhovory

Asiana, spol. s r.o. Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o.

icon Video nemusí sloužit jen k reklamě a vzdělávání

Video je dnes běžným marketingovým nástrojem, který pomáhá propagovat značky a jejich produkty a budovat vztahy se zákazníky. Začíná se však prosazovat i uvnitř firem, kde slouží nejen ke vzdělávacím účelům, ale celkově pomáhá posilovat produktivitu, spolupráci a komunikaci mezi zaměstnanci. Pokud…

icon LMS: 5 trendů pohledem zevnitř firmy

O trendech v oblasti systémů pro správu vzdělávání v organizacích (LMS)…

icon John Sullivan: Co byste měli vědět o pasivních uchazečích

Anglický termín passive candidate / passive job seeker byl přejat do…

icon Co má cenu měřit v náboru?

Měření efektivity náboru a náborářů se dnes v HR skloňuje ze všech stran.…

icon Hledáte dobré zaměstnání? Hledejte SILNÁ PRACOVIŠTĚ!

SILNÁ PRACOVIŠTĚ jsou taková pracoviště, kde se snoubí spokojenost…

icon Kdy oslovit zaměstnance konkurenční firmy s nabídkou?

Metoda pokus omyl. Tak lze nejlépe charakterizovat postup většiny náborářů…

icon Dave Ulrich: Zvenku dovnitř stále platí

Chtějí-li HR profesionálové přinášet větší hodnotu svým organizacím, musejí…

Výpis 19902002 z celkem 4221