Články, rozhovory
![]() | Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. |
„V B2B komunikaci nejde o kampaně s okamžitým výsledkem, ale o trpělivost, výdrž a důvěru,“ říká Barbora Hartmannová, Performia
15.7.2025 V marketingu nejde o kouzla, ale o důvěru a vytrvalost. Zvlášť v B2B světě, kde úspěch nepřinášejí působivé kampaně, ale schopnost trpělivě vysvětlovat a budovat vztahy. Barbora Hartmannová, která už přes deset let vede komunikaci a PR ve společnosti Performia, ví, že právě konzistence a smysluplný…

Staňte se daňovým profesionálem. Kompletní příprava na kvalifikační zkoušky KDP ČR
14.7.2025 Doporučujeme Hledáte vhodnou přípravu ke kvalifikačním zkouškám u KDP ČR s možností…

Nefinanční motivace v praxi: Jak zvýšit výkon a spokojenost zaměstnanců
7.7.2025 Doporučujeme Správně zvolená motivace zaměstnanců dokáže výrazně zlepšit jejich…

V květnu firmy nabídly vyšší nástupní mzdy profesím v potravinářství, nejvíce řezníkům a uzenářům
30.6.2025 V květnu rostla poptávka po některých pozicích v potravinářském…

Koučování, generace Z i hybridní týmy: TCC nabízí otevřené kurzy pro jednotlivce – od manažerů po HR
30.6.2025 Doporučujeme Jak efektivně vést lidi v době změn, hybridní spolupráce a rozdílných…

Když juniorka radí ředitelce: Příběh o vzájemném růstu díky reverse mentoringu
26.6.2025 
Když Margareta Ilková před sedmnácti lety nastoupila do Clearstreamu,…

Když Excel přestane stačit. Jak Power Query pomáhá firmám zásadním způsobem zvládnout práci s daty
25.6.2025 Ve světě, kde jsou data základem většiny firemních rozhodnutí, zůstává…

Vychází letní číslo Firemního vzdělávání
24.6.2025 Doporučujeme 