Články, rozhovory

Asiana, spol. s r.o. Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o.

icon „V B2B komunikaci nejde o kampaně s okamžitým výsledkem, ale o trpělivost, výdrž a důvěru,“ říká Barbora Hartmannová, Performia

V marketingu nejde o kouzla, ale o důvěru a vytrvalost. Zvlášť v B2B světě, kde úspěch nepřinášejí působivé kampaně, ale schopnost trpělivě vysvětlovat a budovat vztahy. Barbora Hartmannová, která už přes deset let vede komunikaci a PR ve společnosti Performia, ví, že právě konzistence a smysluplný…

Staňte se daňovým profesionálem

icon Staňte se daňovým profesionálem. Kompletní příprava na kvalifikační zkoušky KDP ČR

Hledáte vhodnou přípravu ke kvalifikačním zkouškám u KDP ČR s možností…

Vojtěch Bednář, Firemní sociolog

icon Nefinanční motivace v praxi: Jak zvýšit výkon a spokojenost zaměstnanců

Správně zvolená motivace zaměstnanců dokáže výrazně zlepšit jejich…

Anna Kevorkyan, CEO pracovního portálu JenPráce.cz

icon V květnu firmy nabídly vyšší nástupní mzdy profesím v potravinářství, nejvíce řezníkům a uzenářům

V květnu rostla poptávka po některých pozicích v potravinářském…

icon Koučování, generace Z i hybridní týmy: TCC nabízí otevřené kurzy pro jednotlivce – od manažerů po HR

Jak efektivně vést lidi v době změn, hybridní spolupráce a rozdílných…

Margareta Ilková, Clearstream

icon Když juniorka radí ředitelce: Příběh o vzájemném růstu díky reverse mentoringu

Když Margareta Ilková před sedmnácti lety nastoupila do Clearstreamu,…

Lukáš Luska, ICT Pro

icon Když Excel přestane stačit. Jak Power Query pomáhá firmám zásadním způsobem zvládnout práci s daty

Ve světě, kde jsou data základem většiny firemních rozhodnutí, zůstává…

Výpis 1426 z celkem 4209