Články, rozhovory

Asiana, spol. s r.o. Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o.

icon Jakými typy videí můžete oživit vaše online školení nebo konferenci? (2/2)

Vyberte si vhodný videoformát pro vaše vystoupení – ne vždy je „mluvící hlava“ jedinou možností, kterou můžete využít, abyste zaujali publikum. V prvním díle jsme probrali živá a demonstrační videa. V pokračování článku se zaměříme na typy animovaných videí.

Jak řešit jazykovou bariéru v pracovní oblasti

icon Jak řešit jazykovou bariéru v pracovní oblasti

Žijeme v době, kdy se bez cizojazyčné komunikace neobejdeme, a to téměř v…

Pavel Fara, www.kurzyproradost.cz

icon I firmy mohou využívat "Kurzy pro radost"

Videokurzy už se staly přirozenou součástí vzdělávání a díky covidové…

Vlastimil Tetour, ACE Consulting

icon Více zkušeností, lepší výkon?

Předchozí pracovní zkušenost je slabý prediktor pracovního výkonu. Jinými…

Co dělat, když vaši zaměstnanci neovládají cizí jazyk

icon Co dělat, když vaši zaměstnanci neovládají cizí jazyk

Pojem globalizace neboli propojování celého světa v jednu velkou společnost…

Pavla Pavlíková, INNERGY

icon Pochytali jste své Sabotéry? Je čas posílit svého Mudrce/Vědmu (2/2)

V minulém článku Stojí vás výsledky spoustu energie a sil? Je čas chytit…

Axel PARKHOUSE

icon Pozvánka na bezplatný webinář: Post-COVID průmyslová a sociální výkonnost

Přijměte pozvánku na bezplatný webinář věnovaný převedení globálních…

Výpis 729741 z celkem 4164