Články, rozhovory
      |  Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. | 
  
 Multimediální aplikace a vzdělávání - podle čeho vybírat  
  14.10.2002  Průzkumy uvádějí, že studenti, kteří při výuce využívají multimédia, dosahují lepších výsledků, mají vyšší výkonnost, lépe si pamatují a potřebují méně času pro získání vědomostí. Jako důvody, proč tomu tak je, bývají uváděny například možnost stanovit si vlastní tempo edukačního procesu,…
     
 Strategie pro vytvoření úspěšné virtuální třídy.  
  14.10.2002  Smíšená výuka je způsobem školení, který kombinuje tradiční tréninkové…
     
 Budování vzdělávacího portálu ve firmě Cisco  
  11.10.2002  Firma Cisco potřebovala velmi rychle zajistit růst kvalifikace pracovníků…
     
 Problematika výkladu případových studií o interpersonální komunikaci  
  11.10.2002  Článek se zabývá problematikou posouzení a výkladu výsledků případových…
     
 Případová studie: Česká pojišťovna, a.s.  
  11.10.2002  Významná česká konzultantská společnost Kontis s.r.o. realizovala v roce…
     
 Vzdělávací program vyžaduje horizontální i vertikální integraci  
  9.10.2002  Článek přináší informace o vzdělávacím programu, jehož pomocí byla v jedné…
     
 Synchronní a asynchronní e-learning  
  2.10.2002  
     
 Jak řídit talent  
  2.10.2002  
     
 Kontakt s referencemi je velmi důležitý  
  27.9.2002  Výpis 4135 až 4147 z celkem 4269
   