Články, rozhovory
![]() | Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. |
Operátoři call center se učí vypořádat s agresí volajících
20.2.2008 Několik velkých britských organizací (například městská policie) se chystá přijmout po úspěšném příkladu firmy Student Loans Company (SLC) školicí kurz, který má pomoci operátorům call center zvládat agresi volajících.SLC, která zaměstnává 1400 lidí, díky proškolení zaznamenala zlepšení morálky…

Koučování není jen pro jednotlivce
19.2.2008 Koučování vůdců nemusí být jen záležitostí kouče a jednoho vůdce. Může jít…

Kam kráčíš, další vzdělávání?
18.2.2008 Vdevadesátých letech začala vČesku nabývat na hodnotě potřeba dalšího…

S koučem k lepšímu vůdcovství
16.2.2008 Koučování má mnoho různých formátů a může řešit mnoho různých záležitostí.…

Strategie rozvoje zaměstnanců v malém oddělení HR
14.2.2008 Rozvoj zaměstnanců je stejně důležitý jako jejich nábor. Firmy by proto…

Různé tváře dalšího vzdělávání
12.2.2008 Metoda, kterou používá lektor k výuce, má přímý vliv na kvalitu…

První systematická zpráva o koučování v Evropě
12.2.2008 Rozsáhlý evropský výzkum věnovaný koučování odhalil, že nejvíce je…

E-learning nemusí nudit
6.2.2008 
Kouč neradí, předkládá možnosti
6.2.2008 
Koučování je dnes obchodní nutností
5.2.2008 Výpis 3251 až 3263 z celkem 4231