Články, rozhovory

Asiana, spol. s r.o. Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o.

icon Jak zvyšovat angažovanost zaměstnanců a získat nadšené a věrné zákazníky I. - Čím začít

Také se zabýváte tím, jak zvýšit loajalitu zákazníků, aby se vraceli a aby vás doporučovali? Známé firmy věnují mnoho úsilí na to, jak zvýšit věrnost a podporu značce. Samotná spokojenost zákazníka již nestačí, považuje se za samozřejmost. Novým standardem se stává nadšení zákazníků, tedy vytvořit…

Ing. Jiří Strbačka, MBA

icon Nastal čas a ve studiu US-MBA na FP VUT Brno mě už nic nezastavilo

Když jsem se ve své kariéře dostal do situací, kdy mé znalosti ekonomiky,…

icon Přijďte na workshop Využití on-line psychodiagnostiky v HR praxi pro nepsychology

Světové řešení pro on-line diagnostiku pracovních předpokladů je tu i pro…

Travel English, Jazyková škola LITE

icon Angličtina s jazykovou školou LITE: Hotel a cestování

Pokud se chystáte do zahraničí, jistě využijete praktický slovníček k…

icon Dave Ulrich: Vývoj HR v posledních 30 letech

V posledních letech probíhala široká diskuse o hodnotě HR. Většina z těchto…

Bohdan Wojnar, Škoda Auto. Foto: http://www.skoda-auto.cz/news

icon Průmyslové podniky věří duálnímu vzdělávání

S aktuálním růstem nejen v automobilovém průmyslu, ale ve výrobě jako…

icon ProHR a jeho praktické využití – získejte licenci zdarma

Před měsícem jsme vás v obecné rovině seznámili s českým profesionálním…

Výpis 13401352 z celkem 4197