Články, rozhovory
![]() | Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. |
Employer Branding podle Brembo Czech: Nemá cenu utrácet za kampaně, když vám nevěří ani zaměstnanci
17.3.2022 Doporučujeme Jedním z hlavních HR témat roku 2020 se stala strategie brandingu firmy a tvorba interní komunikace. Osobitý postoj, vlastní cestu a výsledky v této oblasti představila výrobní společnost Brembo Czech na konferenci HR CHANGE ’21, kterou pořádal tým DMC management consulting.

Pozvánka na workshop: Předpoklad je cesta do pekel – Profi (online) komunikace
14.3.2022 Doporučujeme Jedno z úskalí mezilidské komunikace jsou předpoklady, které dávají…

Využívání flexibilních pracovních úvazků vzrostlo ve více než čtvrtině firem
7.3.2022 Zájem o flexibilní úvazky mezi zaměstnanci stoupá, jejich nabídka však v …

HR (R)Evoluce se zaměří na proměnu firem i lidských zdrojů během digitální transformace
7.3.2022 Doporučujeme Společně se v Praze 7. dubna na konferenci HR (R)Evoluce podíváme nejen na…

4 tipy, jak zajistit, aby mělo školení zaměstnanců požadovaný efekt
3.3.2022 
Kvalitní a cílené školení pracovníků je klíčové k udržení…

Zážitkové vzdělávání a moderní technologie: V SAP Services rozvíjí nové trendy rozvoje zaměstnanců
2.3.2022 V pražském centru podnikových služeb a inovací SAP Services podporují…

Vyšla tištěná ročenka Firemní vzdělávání 2021 s predikcí trendů v L&D od světových expertů
28.2.2022 Doporučujeme Představujeme 2. ročník ročenky Firemní vzdělávání 2021. Na 80 stranách…
