Články, rozhovory

Asiana, spol. s r.o. Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o.

icon Akvizice, telefonáty potenciálním klientům a další obchodníkovy noční můry

„Náš zákazník, náš pán,“ říká se. Avšak vymyslet úspěšnou obchodní strategii, která vaší firmě přinese požadované zisky z prodejů, aniž byste klesli kvůli zákazníkům na kolena, je často záludné. Mnoho firem věří, že pokud tento oříšek dokáží rozlousknout, dostanou se tak do jádra problému a obchody…

icon Změna? Změna!

Upravujete výrobní program? Adaptujete se na vstup strategického partnera?…

icon Povinná školení zaměstnanců na BOZP již nemusí být nutné zlo...

Školení BOZP a PO Jelikož zaměstnáváte jednoho či více zaměstnanců, je Vám…

icon Návod na "použití" středního manažera aneb rádce pro vedení firem

Poslední článek našeho letošního cyklu o středním managementu jsem se…

Iva Navrátilová, Welton Consulting s.r.o.

icon Budování koučující organizace

Článek nabízí několik poznatků z budování koučující organizace ve velkém…

Jaromír Janoš, TREXIMA

icon Hodnotíte pravidelně zaměstnance? A je to poznat na jejich výkonu?

Z nedávného průzkumu HR-monitor vyplynulo, že pravidelné hodnocení…

icon Víte, kdo jsou vaši high potentials?

V HR se v poslední době hodně mluví o tzv. high potentials neboli…

Výpis 22242236 z celkem 4204