Články, rozhovory
![]() | Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. |
Akvizice, telefonáty potenciálním klientům a další obchodníkovy noční můry
4.11.2013 „Náš zákazník, náš pán,“ říká se. Avšak vymyslet úspěšnou obchodní strategii, která vaší firmě přinese požadované zisky z prodejů, aniž byste klesli kvůli zákazníkům na kolena, je často záludné. Mnoho firem věří, že pokud tento oříšek dokáží rozlousknout, dostanou se tak do jádra problému a obchody…

Změna? Změna!
4.11.2013 Doporučujeme Upravujete výrobní program? Adaptujete se na vstup strategického partnera?…

Povinná školení zaměstnanců na BOZP již nemusí být nutné zlo...
4.11.2013 Doporučujeme Školení BOZP a PO Jelikož zaměstnáváte jednoho či více zaměstnanců, je Vám…

Návod na "použití" středního manažera aneb rádce pro vedení firem
1.11.2013 Doporučujeme Poslední článek našeho letošního cyklu o středním managementu jsem se…

Budování koučující organizace
30.10.2013 Článek nabízí několik poznatků z budování koučující organizace ve velkém…

Hodnotíte pravidelně zaměstnance? A je to poznat na jejich výkonu?
29.10.2013 Z nedávného průzkumu HR-monitor vyplynulo, že pravidelné hodnocení…

Víte, kdo jsou vaši high potentials?
25.10.2013 
V HR se v poslední době hodně mluví o tzv. high potentials neboli…

Nejnovější trendy v HR technologiích
24.10.2013 
Spočítatelnost mzdy - možnost nebo nutnost?
23.10.2013 Doporučujeme 
Vím, co znám... aneb měření efektivity vzdělávací akce pomocí MojeZnalosti.CZ
21.10.2013 Doporučujeme 
Konference "Profesní setkání personalistů"
21.10.2013 Doporučujeme 
Nejdůležitější náborová měřítka
18.10.2013 Výpis 2224 až 2236 z celkem 4204