Články, rozhovory

Asiana, spol. s r.o. Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o.

icon Nadnárodní korporace: Morálku měříme dvakrát měsíčně

Dnes již máme mnohokrát vědecky potvrzeno, že existuje jasná spojitost mezi motivovanými pracovníky a spokojenými zákazníky. Platí to jak v průmyslu, tak v odvětví služeb. Postupně se proto vžila praxe pravidelného měření morálky zaměstnanců, které většinou probíhá jednou nebo maximálně dvakrát…

icon 10 důvodů, proč zapojit data do HR

HR je dnes stále více a více závislé na datech. Důkazy pro to lze nalézt na…

icon 5 nejčastějších zabijáků úspěšného najímání

Vždy to tak bylo, ale dnes je to ještě zřetelnější. Bariéry v najímání jsou…

Magda Chvalinová, [INSIDERS]

icon 5 tipů jak na efektivní zpětnou vazbu

Jestli jsou zaměstnanci na něco hákliví, tak je to jednání „o nás bez nás“.…

Výuka jazyků jako benefit? Už ne, firmy od toho ustupují

Individuální vzdělávací programy pro zaměstnance, finanční spoluúčast na…

Daniel Svoboda Managing Director, FoundMissing

icon HR a obchod: Jak získat angažované zaměstnance i věrné zákazníky?

Kolik znáte firem, které si dokázaly vybudovat a udržet opravdu silnou…

icon Právě vyšlo: Největší globální studie o koučování

V současné době je na světě přibližně 53 000 profesionálních koučů, z nichž…

Výpis 15871599 z celkem 4202