Články, rozhovory

Asiana, spol. s r.o. Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o.

icon Náborové trendy pro rok 2014

Firmy každý rok investují miliony dolarů do marketingu svých spotřebitelských značek, budování zaměstnavatelských značek však stále zůstává v pozadí. Toto konstatování uvozuje nedávný článek Melissy Baileyové na serveru ERE.net, který popisuje očekávané trendy v náboru pro rok 2014. Co tedy můžeme…

icon Jak vyzrát na specifikaci potřeb vzdělávání a vyhodnocení jeho výsledků?

Personalisté se musí stále více potýkat s optimalizací nákladů a zvyšováním…

icon Měření efektivity ve vzdělávání

Neustále slyšíme o výkonnosti, produktivitě, efektivitě. Doba je rychlá a…

icon Jak poznat dobrého dodavatele vzdělávání?

O tom, že jedním z hlavních aktiv výkonných organizací jsou jejich…

icon Trendy v interní komunikaci

Jaké trendy aktuálně hýbou interní komunikací? Odpovědi na tuto otázku…

Ing. Vladimír Pozdníček, PROFI-MEN, s.r.o.

icon Mají personalisté čas a prostor vzdělávat také sami sebe?

V poslední době se začíná výrazně měnit role HR útvaru a to směrem k roli…

icon Jak využít rozdíly v lidech k jejich efektivnímu řízení?

Teorie, modely a techniky řízení, představované na kurzech manažerského…

Výpis 21852197 z celkem 4178