Články, rozhovory
Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. |
Nebojte se být za hlupáka
27.4.2006Tradiční vzdělávací kurzy mají zaměstnancům pomáhat lépe uspět ve světe obchodu. Existují však i takové kurzy, které zaměstnancům ukazují, jak ze sebe udělat šaška a mohou být stejně účinné. Reportér britského deníku the Guardian se zúčastnil speciálního třídenního kurzu v reklamní agentuře Crayon,…
Zpětná vazba klíčem úspěchu v poradenství
27.4.2006Úspěch mentora závisí na otevřené zpětné vazbě. Čím je ale tato osoba…
Školení začíná na konci
25.4.2006Školitelé si někdy příliš brzy oddechnou, že jejich kurz již skončil a…
Nový zákon zjednoduší rozšiřování kvalifikace
25.4.2006Jednodušší cestu k rozšíření kvalifikace, a současně tedy k lepšímu…
Kouč není terapeut
19.4.2006Vůdcové, kteří koučují své zaměstnance, se často obávají překročení hranice…
Personalista je mezi dvěma mlýny
18.4.2006Rozhovor s Martinou Šmidochovou, personální ředitelkou Microsoft ČR a SR.…
Každodenní role vůdce a kouče v jedné osobě
14.4.2006Vůdcovské koučování probíhá v mnoha organizacích neformálně, stále více se…
Koučování manažerů
13.4.2006Jeden ze způsobů, jak udržet zaměstnance
12.4.2006Stáří má zelenou
10.4.2006Víte, co vám vyhovuje při učení?
10.4.2006Vyplatí se postgraduální studium?
4.4.2006Jak čelit požadavku zhodnocení školení
31.3.2006Výpis 3251 až 3263 z celkem 3942