Články, rozhovory
![]() | Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. |
Největší výzvy employer brandingu
14.3.2018 Každá firma má svou značku zaměstnavatele, ať už se o ni aktivně stará či nikoli. Tzv. employer brand je vlastně pověst na trhu práce, která firmě více či méně pomáhá přilákat a udržet ty správné zaměstnance.

Benefity, benefity a zase ty šílené benefity (1/2)
7.3.2018 Jídlo zdarma, dovolená bez omezení, volná pracovní doba. Kdo by nesnil o…

Kariérní stránky jsou mrtvé! Anebo ne?
6.3.2018 Současná situace na trhu práce, kdy boj o dobré zaměstnance vypukl naplno,…

Zapojte se do ankety časopisu Firemní vzdělávání a získejte předplatné HR News
5.3.2018 Doporučujeme Právě vychází první letošní číslo e-časopisu Firemní vzdělávání. Nenechte…

Studie: Exekutivní koučink v následujících 5 letech
5.3.2018 Bude se koučování top manažerů v roce 2022 uplatňovat častěji než dnes? A v…

Osm nejčastějších náborových omylů firem
27.2.2018 Náborový proces často končí tvrdým přistáním v podobě nesplněných očekávání…

Práce na dálku není podřadná. Jakými benefity ji ohodnotit?
26.2.2018 Stále více lidí dnes pracuje z domova či jiného místa vzdáleného od sídla…

Jak na komplexní vzdělávání personalistů – teorie i praxe s profesionály
22.2.2018 Doporučujeme 
Koučink a mentoring: Základní desatero
20.2.2018 