Články, rozhovory

Asiana, spol. s r.o. Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o.

icon Největší výzvy employer brandingu

Každá firma má svou značku zaměstnavatele, ať už se o ni aktivně stará či nikoli. Tzv. employer brand je vlastně pověst na trhu práce, která firmě více či méně pomáhá přilákat a udržet ty správné zaměstnance. 

Radek Havelka, ICT Pro s.r.o.

icon Benefity, benefity a zase ty šílené benefity (1/2)

Jídlo zdarma, dovolená bez omezení, volná pracovní doba. Kdo by nesnil o…

icon Kariérní stránky jsou mrtvé! Anebo ne?

Současná situace na trhu práce, kdy boj o dobré zaměstnance vypukl naplno,…

e-časopis Firemní vzdělávání

icon Zapojte se do ankety časopisu Firemní vzdělávání a získejte předplatné HR News

Právě vychází první letošní číslo e-časopisu Firemní vzdělávání. Nenechte…

icon Studie: Exekutivní koučink v následujících 5 letech

Bude se koučování top manažerů v roce 2022 uplatňovat častěji než dnes? A v…

Petra Sonnenscheinová, DMC

icon Osm nejčastějších náborových omylů firem

Náborový proces často končí tvrdým přistáním v podobě nesplněných očekávání…

icon Práce na dálku není podřadná. Jakými benefity ji ohodnotit?

Stále více lidí dnes pracuje z domova či jiného místa vzdáleného od sídla…

Výpis 11711183 z celkem 4164