Články, rozhovory

Asiana, spol. s r.o. Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o.

icon Jak poznat kvalitní e-learningový program

Podstatou úspěchu každého vzdělávacího programu je schopnost udržet si pozornost studentů. U webového vzdělávacího programu to platí dvojnásob. Takový program může být velice efektivní, na druhou stranu však i velice neefektivní, nepodaří-li se mu splnit závazek zaujmout a aktivně zapojit koncové…

Jak měřit návratnost investic do e-learningu

icon Jak měřit návratnost investic do e-learningu

Měření návratnosti podnikových investic je vesměs přímá účetní operace,…

Výukové objekty nové generace

icon Výukové objekty nové generace

Vzrůstající počet uživatelů mobilních zařízení nabízí nové možnosti…

Strategie pro lepší virtuální vzdělávání

icon Strategie pro lepší virtuální vzdělávání

Smíšené učení je moderní strategií, která kombinuje běžné školení ve třídě…

K čemu je titul z internetové univerzity?

icon K čemu je titul z internetové univerzity?

Mnozí lidé, kteří studují vysokou školu v on-line podobě se obávají, že jim…

Smíšené učení nejen v call centrech

icon Smíšené učení nejen v call centrech

Ve městě Nashville začala fungovat speciální škola a vzdělávací středisko…

Rozhovor s Hanou Milosavljevičovou, Recruitment Managerem společnosti NESS

H. Milosavljevičová se intenzívně věnuje personalistice posledních 5 let, i…

Výpis 40704082 z celkem 4264