Články, rozhovory

Asiana, spol. s r.o. Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o.

icon Úskalí zaměstnaneckých průzkumů

Správně sestavený zaměstnanecký průzkum může být hodnotným a strategickým nástrojem k zjišťování toho, co si zaměstnanci skutečně myslí. Zjišťovat však nestačí. Na základě výsledků je třeba jednat - identifikovat potenciální problémy a příležitosti k zefektivnění chodu firmy. Článek upozorňuje na…

10 aktuálních otázek pro manažery vzdělávání

icon 10 aktuálních otázek pro manažery vzdělávání

Firmy se pozvolna přestávají soustředit na boj s ekonomickou recesí a…

Rozhovor s Dagmar Šimonovou, manažerkou péče o zaměstnance ve společnosti LMC

Snažíme se zaměstnávat jen ty, kteří nevidí problémy, ale příležitosti.…

Chytřejší zaměstnanecké průzkumy

icon Chytřejší zaměstnanecké průzkumy

Máte pocit, že vaše zaměstnanecké průzkumy nejsou přesné? Příliš pozitivní…

Proč selhává koučování?

icon Proč selhává koučování?

Koučování může být velice efektivní metodou osobního rozvoje, často však…

10 výzev firemního školení

icon 10 výzev firemního školení

Subjekty poskytující i poptávající firemní školení čelí určitým překážkám.…

Britští manažeři upřednostní potřeby zaměstnanců před vlastními

icon Britští manažeři upřednostní potřeby zaměstnanců před vlastními

Prioritou britských manažerů do roku 2010 je upřednostnit rozvoj jejich…

Výpis 28482860 z celkem 4170