Články, rozhovory
![]() | Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. |
Na jaké úrovni je váš kouč?
13.10.2004 Koučové by měli usilovat o to, aby co nejhlouběji pronikli do způsobu uvažování svých klientů. Většinu toho, co potřebují vědět, mohou získat jen trpělivým zkoumáním. Dozvědí se tak, jaké zkušenosti řídí jednání klientů a co je pro ně skutečně důležité. K úspěšnému vybudování vztahu s klientem je…

Když se nechce fluktuace
13.10.2004 Jedno z největších zklamání nových zaměstnanců je zjištění, že si našli…

Medvídek Pů personalistou
7.10.2004 Představte si Medvídka Pů a jeho přátele, jak pracují v personální…

Internet máme, ale ke vzdělávání ho nepoužíváme
1.10.2004 Aktuální studie britské Cardiff University se zaměřila na celoživotní…

Uvnitř podniku kdo umí, ten učí
30.9.2004 Společnosti stále více využívají formálních i neformálních mentorských…

Nebuďte slepí ke svým pracovním výkonům
27.9.2004 U složitějších pracovních úkolů se do pracovního výkonu dostávají…

Co v té práci vlastně děláte?
27.9.2004 
Měření se vyplácí
21.9.2004 
Úrodná půda v manažerském vzdělávání
20.9.2004 
Stáří ve výhodě
17.9.2004 
Pryč se stereotypy!
14.9.2004 Výpis 3797 až 3809 z celkem 4200