Články, rozhovory
![]() | Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. |
Hodnocení zaměstnanců aneb Kdo se víc ptá, ten se víc dozví
16.9.2016 V jednom z posledních „letních“ článků jsem psal o spokojeném zaměstnanci, který je spravedlivě hodnocen a ohodnocen za svůj přínos pro zaměstnavatele. V dnešním krátkém příspěvku bych se rád zabýval přínosem spravedlivého systému hodnocení pro manažera, který hodnocení provádí.

Efektivní řízení společnosti a firemní kultura (1/3)
15.9.2016 Možná si kladete otázku, jak spolu souvisí efektivní řízení společnosti a…

Zaměstnanci ING Bank běželi na Letné. Společně s dětmi z dětských domovů
14.9.2016Do druhého ročníku sportovně-charitativní akce Teribear hýbe Prahou, kterou…

Projekt WAIT-IN pomůže končícím zaměstnancům znovu rychle najít práci
14.9.2016 Doporučujeme Jedinečný systém řešící outplacement umožňuje zajistit nové zaměstnání…

Jak drahé je vlastně pro firmu levné vzdělávání?
14.9.2016 Vzdělávání je příliš drahé! Jak často slýcháme tuto větu. Příliš mnoho…

Engagement - cesta k nižším nákladům
13.9.2016 Nedávno jsem se setkal s ředitelem jednoho velkého výrobního závodu. Firma…

Nové moderní kanceláře SAP přivítaly první zaměstnance
12.9.2016Společnost SAP odstartovala jedno z největších stěhování na trhu, když se…

Říjnová Káva s koučem – Přijďte ochutnat
12.9.2016 Doporučujeme 
Pro práci v HR nestačí být hodný
12.9.2016 
Burza talentů se osvědčila
9.9.2016 
Vyhrajte kurz Microsoft Office dle vašeho výběru
6.9.2016 Doporučujeme 
Proč si vybíráte špatné zaměstnance?
5.9.2016 Výpis 1561 až 1573 z celkem 4200