Články, rozhovory

Asiana, spol. s r.o. Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o.

icon Interní branding oddělení lidských zdrojů

Budování značky oddělení HR ve firmě začíná náborem, u náboru však nekončí. Každá firma má svou interní značku, i když mnohdy neúmyslnou. Chcete-li proto aktivně budovat svou interní značku, položte si následující otázky: - Jakou pověst má vaše oddělení lidských zdrojů u zaměstnanců? - Rozumějí…

Nebojte se měkkých dovedností

icon Nebojte se měkkých dovedností

V posledních letech se stále více zdůrazňuje význam tzv. soft skills v…

Jak zjišťovat vzdělávací potřeby

icon Jak zjišťovat vzdělávací potřeby

Vzdělávací potřeby zaměstnanců se zjišťují pomocí analýzy, jejíž podoba…

Britští zaměstnavatelé vytvářejí tisíce míst pro mladé lidi

icon Britští zaměstnavatelé vytvářejí tisíce míst pro mladé lidi

Více než 150 britských zaměstnavatelů se zapojilo do národní kampaně k…

Koučováním proti krizi

icon Koučováním proti krizi

Koučování je jedním z klíčových nástrojů rozvoje v období recese. Pomáhá…

Proč vaši prodejci selhávají?

icon Proč vaši prodejci selhávají?

Management hraje velmi důležitou roli v tom, jak efektivní a úspěšní budou…

Umíte rozvíjet své podřízené?

icon Umíte rozvíjet své podřízené?

Rozvoj zaměstnanců patří mezi klíčové vůdcovské dovednosti, často však bývá…

Výpis 29132925 z celkem 4188