Články, rozhovory
![]() | Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. |
Zveme vás na 3. ročník konference ZÁKAZNÍK 2030, Praha 21. 3. 2019
11.2.2019 Doporučujeme Spotřebitelské chování se vyvíjí. Zákazníci žádají především konzistentní komunikaci, rychlost, zábavu, propojení světů pracovních a osobních, živých a digitálních. Jak na jejich chování a potřeby reagovat? Přijďte spolu s předními odborníky a nejúspěšnějšími lidmi v jejich oborech hledat odpovědi…

Angličtina s jazykovou školou LITE: Lyžování
7.2.2019 Také máte radost, že konečně napadlo dost sněhu? Chystáte se vyrazit na…

Pět znamení, že se od vás zaměstnanec chystá odejít
4.2.2019 Dobrých pracovníků je málo a o ty nejlepší se momentálně firmy perou. Není…

Co dobří pracovníci milují a špatní nesnášejí
30.1.2019 Úkolem zaměstnanců je vytvářet hodnotu pro zaměstnavatele. Dobrý pracovník…

New Horizons Praha představuje nové Microsoft Azure Role-Based certifikace
28.1.2019 Doporučujeme Společnost New Horizons Praha zařadila do své nabídky nová certifikační…

Fluktuace lektorů je nejčastějším problémem jazykové výuky
28.1.2019 Doporučujeme Zná to snad každý personalista. Výuka jazyků pro vaše zaměstnance začne,…

Jak podpořit loajalitu pracovníků ve výrobě? Zeptejte se mistrů
24.1.2019 Pozice liniového manažera patří mezi nejdůležitější a nejzodpovědnější ve…

Hodnocení zaměstnanců je dar. Umíme ho skutečně využít?
22.1.2019 Doporučujeme 
Otestujte svou firemní strategii vzdělávání a rozvoje
14.1.2019 Doporučujeme 
Ve výběru vzdělávání volíme především podle kvality lektora
7.1.2019 Doporučujeme 
Změna ve vzdělávání a na trhu práce? Pomalu, ale jistě!
19.12.2018 Doporučujeme 