Články, rozhovory
![]() | Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. |
Kdy koučovat zaměstnance
27.9.2005 Napsalo se již mnohé o tom, proč mají manažeři koučovat své zaměstnance. Stejně často se píše i o tom, jak koučovat zaměstnance. O tom, kdy koučovat zaměstnance, se však příliš nepíše. Skutečnost je taková, že manažer by po většinu času neměl koučovat. Koučingem se totiž nerozumí předávání znalostí…

Pořiďte si svého stína
26.9.2005 Doporučujeme Jednou ze zásadních podmínek rozvoje firem je přijímání nových zaměstnanců,…

Nejistota kouče: Dobře odvedená práce?
26.9.2005 Koučing patří mezi asistenční profese, jeho definice by mohla být: Jedna…

Příprava na vůdcovství
21.9.2005 Studie americké společnosti Brandon Hall Research se zaměřila na to, jak…

Učíš se jazyk? Zavolej cizinci!
21.9.2005 Internetová telefonie přináší nový rozměr do jazykového vzdělávání. Díky…

Četbou k osvojení cizího jazyka
20.9.2005 Představte si, jak se děti učí mluvit. Neznají gramatiku ani pravidla…

Koučing: z izolace rovnou do světa
19.9.2005 Koučové mnohdy dokáží se svými klienty zázraky. Koučování však stále nemá…

Nová generace starších pracovníků
18.9.2005 
Angličtina jako odborný jazyk
15.9.2005 