Články, rozhovory
| Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. |
Jazyky firmám na míru
2.2.2006 Každá firma má svá specifika, proto by při výběru jazykového vzdělávání zaměstnanců měla vycházet z toho, co skutečně potřebuje. K analýze potřeb, zjištění dosavadních znalostí a schopností zaměstnanců a rozdělení do výukových skupin slouží tzv. jazykový audit. Každý student by pak měl mít…
Průzkum prováděný ze zvědavosti je k ničemu
30.1.2006Vlastní zaměstnanci se nijak neliší od novinářů. V jakém ohledu? I to v…
Co je to neformální učení?
26.1.2006 Jsme posedlí školením pracovníků. Došli jsme k závěru, že lidská síla je…
Cizí jazyk pro obchodní účely
25.1.2006 Pokud mluvíte cizím jazykem, jste schopni porozumět i širšímu kontextu…
Aby školení v novém roce fungovalo
24.1.2006 Novoroční předsevzetí připomínají sliby, které si lidé dávají při…
E-Hospital: Celoživotní vzdělávání v nemocnicích
23.1.2006 Celoživotní vzdělávání je jednou z priorit evropské vzdělávací politiky.…
Myslet globálně, žít regionálně
23.1.2006Rozhovor s Olgou Girstlovou, generální ředitelkou společnosti Gity.Jste…
Cizí jazyk ve čtyřech krocích
19.1.2006
Nová doba, nové učení
19.1.2006
V bankách školí manažeři
18.1.2006
Zahrajme si Monopoly!
16.1.2006
Důležité je více vyhrávat než prohrávat
16.1.2006
Jak co nejlépe využít reference
10.1.2006 Výpis 3628 až 3640 z celkem 4275
