Články, rozhovory

Asiana, spol. s r.o. Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o.

icon Dodavatelům vzdělávání a poradenství by často stačil z internetu jediný proklik - část III.

V předchozím díle jsme zmínili některé nástroje, které nám pomáhají oslovit klíčové decision makery (DM) u potenciálních klientů v našem oboru podnikání. Jednalo se o PPC kampaně, prezentace na oborových portálech a agregátorech nabídek. Dnes si ukážeme další možnosti, jak se k DM dostat, a něco o…

icon Google pomáhá s vytvářením online kurzů

Google spustil betaverzi bezplatného softwaru, jehož pomocí lze vytvářet…

Štefan Medzihorský, ředitel Podnikatelského institutu PYRAMIDA s.r.o.

icon Podnikatelský institut PYRAMIDA slaví dvacet let

Tato česká vzdělávací a poradenská společnost je zaměřena na školení a…

icon Proč lektoři selhávají?

My lektoři rádi věříme, že jsme to my (naše odborné dovednosti nebo kouzlo…

Monika Fiedlerová, General Manager AchieveGlobal Czech Republic & Slovakia

icon Mohou mít nadšenci úspěch?

Aneb... chci začít měnit úroveň zákaznických služeb a zákaznické loajality…

icon Manuál k projektu "Vzdělávejte se pro stabilitu"

Zaměstnavatelé ze všech krajů kromě Prahy mohou od pondělí 17. září začít…

František Solar, FS consulting s.r.o.

icon Specifika vzdělávání manažerů

Manažeři mají z hlediska vzdělávání určitá specifika. Jde o lidi…

Výpis 23802392 z celkem 4168