Články, rozhovory
![]() | Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. |
Studie: Jak lépe využít data k budování značky zaměstnavatele
14.7.2016 Společnosti mají čím dál větší snahu o efektivnější budování zaměstnavatelské značky a dělají také velké pokroky v tom, jak k tomuto účelu využívají různé analytické nástroje. Zejména malé firmy však s využíváním dat bojují a mnoho personalistů dnes zjišťuje, že pracovat s daty tak, aby mohla být…

Challenging coaching I. – Za hranice tradičního koučování
13.7.2016 Ve své praxi kouče se často setkávám s otázkami, jaký koučovací přístup…

Studie: Stav kybernetické bezpečnosti firem v roce 2016
12.7.2016Krádež firemních dat a infikace malwarem patří mezi největší hrozby pro…

Silná značka ani velký plat zaměstnance neudrží
12.7.2016 Angažovanost zaměstnance úzce souvisí s tím, jaký pocit má ze své práce.…

Trh práce 2015 v krajích ČR
11.7.2016 Český statistický úřad vydal publikaci s názvem Trh práce (krajské…

5 problémů firemního vzdělávání
30.6.2016 Hodně věcí ve firemním vzdělávání se v posledních letech změnilo k lepšímu.…

Vyhodnocování efektivity jazykové výuky
28.6.2016 Každá výuka, aby byla efektivní, musí mít jasně stanovený dlouhodobý cíl a…

Práce v HR je zatraceně tvrdá
27.6.2016 
Hledá se Junior produkční do společnosti Outward Bound – Česká cesta s.r.o.
24.6.2016 Doporučujeme 
Sebeuvědomění s Enneagramem
24.6.2016 Výpis 1561 až 1573 z celkem 4161