Články, rozhovory
![]() | Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. |
Hodnocení zaměstnanců aneb Kdo se víc ptá, ten se víc dozví
16.9.2016 V jednom z posledních „letních“ článků jsem psal o spokojeném zaměstnanci, který je spravedlivě hodnocen a ohodnocen za svůj přínos pro zaměstnavatele. V dnešním krátkém příspěvku bych se rád zabýval přínosem spravedlivého systému hodnocení pro manažera, který hodnocení provádí.

Efektivní řízení společnosti a firemní kultura (1/3)
15.9.2016 Možná si kladete otázku, jak spolu souvisí efektivní řízení společnosti a…

Zaměstnanci ING Bank běželi na Letné. Společně s dětmi z dětských domovů
14.9.2016Do druhého ročníku sportovně-charitativní akce Teribear hýbe Prahou, kterou…

Jak drahé je vlastně pro firmu levné vzdělávání?
14.9.2016 Vzdělávání je příliš drahé! Jak často slýcháme tuto větu. Příliš mnoho…

Projekt WAIT-IN pomůže končícím zaměstnancům znovu rychle najít práci
14.9.2016 Doporučujeme Jedinečný systém řešící outplacement umožňuje zajistit nové zaměstnání…

Engagement - cesta k nižším nákladům
13.9.2016 Nedávno jsem se setkal s ředitelem jednoho velkého výrobního závodu. Firma…

Nové moderní kanceláře SAP přivítaly první zaměstnance
12.9.2016Společnost SAP odstartovala jedno z největších stěhování na trhu, když se…

Říjnová Káva s koučem – Přijďte ochutnat
12.9.2016 Doporučujeme 
Pro práci v HR nestačí být hodný
12.9.2016 
Burza talentů se osvědčila
9.9.2016 
Vyhrajte kurz Microsoft Office dle vašeho výběru
6.9.2016 Doporučujeme 
Proč si vybíráte špatné zaměstnance?
5.9.2016 Výpis 1522 až 1534 z celkem 4161