Články, rozhovory
| Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. |
Základy toho, jak zapůsobit na uchazeče
8.9.2006 Uchazeči vědí, že první dojem je kritický a to pro obě strany. I maličkosti, jako je dočasnost, zdvořilost a respektování soukromí, řeknou o firmě více než lesklé brožury nebo pěkné internetové stránky. Přesto se řadě samozřejmostí, které vytváří celkový dojem, nevěnuje pozornost.Během náborového…
Koučování jako nástroj vůdcovského rozvoje
6.9.2006 Koučování původně sloužilo k tomu, aby manažeři dokázali lépe zvládat velký…
Mozek oceňuje učení
4.9.2006 Dosavadní teorie učení říkají, že mozek využívá úspěchy a neúspěchy ke…
Nás personalistů bude méně, ale lépe nás zaplatí
30.8.2006Rozhovor s Karlem Foltýnem, ředitelem personálního oddělení společnosti…
Přizpůsobte školení starším zaměstnancům
29.8.2006 S rostoucím počtem starších zaměstnanců roste i potřeba upravit školení ve…
Potřebujete získat zkušenosti? Pracujte zadarmo
25.8.2006 Pokud plánujete změnu kariéry, narazíte na obvyklý problém - najít první…
Plánování kariéry - čím dříve začnete, tím lépe pro vás
23.8.2006 V dnešní době rychle se měnících pracovi&…
Jak posilovat kreativitu
23.8.2006
Tipy pro přilákání a udržení IT talentů
23.8.2006
Americký sen
22.8.2006
Jak na koučování týmů
21.8.2006
7 tipů pro úspěšné školení
20.8.2006 Výpis 3524 až 3536 z celkem 4272
