Články, rozhovory
Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. |
K identifikaci talentů pomocí zákazníků
12.9.2006Hledání talentů u konkurence je vyzkoušenou a osvědčenou náborovou strategií. Hlavní výhody takového náboruzahrnují možnost okamžitého rozšíření odbytu nebo fakt, že tito lidé již dokáží prodávat vašim zákazníkům a v neposlední řadě dramatické snížení nákladů a času v náborovém řízení a zaškolení.…
Britové zaostávají ve školení zaměstnanců
8.9.2006Každá třetí britská firma neposkytuje svým zaměstnancům potřebné školení.…
Základy toho, jak zapůsobit na uchazeče
8.9.2006Uchazeči vědí, že první dojem je kritický a to pro obě strany. I…
Koučování jako nástroj vůdcovského rozvoje
6.9.2006Koučování původně sloužilo k tomu, aby manažeři dokázali lépe zvládat velký…
Mozek oceňuje učení
4.9.2006Dosavadní teorie učení říkají, že mozek využívá úspěchy a neúspěchy ke…
Nás personalistů bude méně, ale lépe nás zaplatí
30.8.2006Rozhovor s Karlem Foltýnem, ředitelem personálního oddělení společnosti…
Přizpůsobte školení starším zaměstnancům
29.8.2006S rostoucím počtem starších zaměstnanců roste i potřeba upravit školení ve…
Jak posilovat kreativitu
23.8.2006Tipy pro přilákání a udržení IT talentů
23.8.2006Americký sen
22.8.2006Jak na koučování týmů
21.8.2006Výpis 3186 až 3198 z celkem 3936