Články, rozhovory
![]() | Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. |
Kdy koučovat zaměstnance
13.9.2006 Již bylo napsáno mnohé o tom, proč a jak by měli manažeři koučovat své zaměstnance. Málo pozornosti se však věnuje tomu, kdy je pro koučování správná doba. Článek se proto zabývá tímto tématem. Řada manažerů se mylně domnívá, že koučování zaměstnanců spočívá v předávání znalostí a dovedností…

K identifikaci talentů pomocí zákazníků
12.9.2006 Hledání talentů u konkurence je vyzkoušenou a osvědčenou náborovou…

Britové zaostávají ve školení zaměstnanců
8.9.2006 Každá třetí britská firma neposkytuje svým zaměstnancům potřebné školení.…

Základy toho, jak zapůsobit na uchazeče
8.9.2006 Uchazeči vědí, že první dojem je kritický a to pro obě strany. I…

Koučování jako nástroj vůdcovského rozvoje
6.9.2006 Koučování původně sloužilo k tomu, aby manažeři dokázali lépe zvládat velký…

Mozek oceňuje učení
4.9.2006 Dosavadní teorie učení říkají, že mozek využívá úspěchy a neúspěchy ke…

Nás personalistů bude méně, ale lépe nás zaplatí
30.8.2006Rozhovor s Karlem Foltýnem, ředitelem personálního oddělení společnosti…

Přizpůsobte školení starším zaměstnancům
29.8.2006 
Jak posilovat kreativitu
23.8.2006 
Tipy pro přilákání a udržení IT talentů
23.8.2006 
Americký sen
22.8.2006Výpis 3420 až 3432 z celkem 4171