Články, rozhovory

Asiana, spol. s r.o. Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o.

icon Mýty řečnických vystoupení a prezentací

Jedním z nejčastějších omylů veřejného vystupování je představa, že řečník musí nejprve říci, o čem bude mluvit, pak to má říci a nakonec ještě jednou shrnout, co říkal. Tvrdí to alespoň americký odborník na komunikaci a prezentační dovednosti Nick Morgan na serveru Forbes.com. Argumentuje tím, že…

icon 4. kroky k firemnímu programu pro rozvoj leadershipu

Jedním ze způsobů, jak rozvinout vysoký potenciál zaměstnanců ve vysokou…

icon Jak (ne)povýšit náboráře na talentové poradce

Přeměna náborářů v talentové poradce firmy vyžaduje více než změnu názvu…

icon Klíčem k řízení talentů je rozvoj manažerů

Výzkumy potvrzují, že dnešní zaměstnanci očekávají od vedení svých firem…

icon Vzdělávání zaměstnanců bez měření nemá smysl

Mnohé vzdělávací programy přinášejí firmám jen minimální dlouhodobou…

icon Oživte průzkumy angažovanosti zaměstnanců

S blížící se poslední čtvrtinou roku začínají oddělení HR plánovat…

Největší zabijácké faktory, které ničí motivaci a zapojení zaměstnanců

icon Největší zabijácké faktory, které ničí motivaci a zapojení zaměstnanců

Steve Jobs říkal, že máte milovat svou práci, pokud chcete dosáhnout…

Výpis 24712483 z celkem 4238