Články, rozhovory

Asiana, spol. s r.o. Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o.

icon „Když se změna kultury dělá jen na oko, lidé ztratí důvěru,“ říká Filip Lepier, lektor ICT Pro

Firemní kultura bývá často opředená frázemi a slogany. Podle konzultanta a lektora ICT Pro Filipa Lepiera je ale realita mnohem konkrétnější: jde o chování lidí v každodenní praxi. „Rád říkám, že firemní kultura je o tom, jak se lidé chovají, mluví a pracují, i když se nikdo nedívá,“ říká F. Lepier…

Ing. Lenka Lamešová, CADET GO s.r.o.

icon Barevná typologie pomáhá pochopit kolegy i sebe

Jak se zorientovat v lidské různorodosti a nebrat si všechno osobně? Proč…

FranklinCovey

icon FranklinCovey uvádí novou verzi programu 7 návyků skutečně efektivních lidí

Program 7 návyků skutečně efektivních lidí se dočkal své páté generace.…

Josef Hajkr, Shine Consulting

icon Inovujte, ať vám neujede vlak

Inovace jsou nezbytné, ale opakuje se pořád stejný problém – lidé jsou…

icon Zdravotní benefity pod drobnohledem. Novinky ve zdravotní péči z pohledu zaměstnaneckých benefitů.

Ve středu 21. května 2025 se v pražských Dejvicích uskuteční setkání určené…

Pavla Pavlíková, Innergy

icon Firmy začínají vnímat tlak na výkon jako riziko, ne výhodu

Firemní kultura zaměřená na výkon se stala normou. Efektivita, cíle,…

Výuka v učebně Centra služeb pro podnikání s.r.o.

icon Chcete změnu? Začněte rekvalifikačním kurzem

Pracovní trh se v současné době velmi rychle vyvíjí a mění. Tradiční…

Výpis 4052 z celkem 4212