Články, rozhovory
Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. |
„Prodej“ není sprosté slovo... ani v personalistice
16.8.2018Proč se personalisté nechtějí vnímat jako prodejci? Protože často nevnímají prodej a prodejce pozitivně, a to ani v případech, kdy jdou sami nakupovat. Pod slovem prodej/prodejce velmi často vidí „prodavače drahých vysavačů“ zdatné v nátlakových prodejních technikách. Nevnímají, že prodejce je v …
Manažerská triáda II - Mám tým. Jak vše nevymýšlet sám aneb táhnout nebo tlačit?
14.8.2018Vedete lidi? Pak děláte jednu z nejkrásnějších a zároveň nejobtížnějších…
Efektivní školení, kterému zaměstnanci věnují pozornost: Mýtus nebo reálná možnost?
13.8.2018Školení zaměstnanců může být jak velmi efektivní, tak zcela bezúčelné a…
Šťastní zaměstnanci jsou o 85 % efektivnější. Jak jejich spokojenosti docílit?
8.8.2018Odborníci se shodují na tom, že pocit štěstí a spokojenosti hraje ve…
Proč a jak trénovat paměť
7.8.201810 dotazů na expertku přes lidskou paměť a proces učení MUDr. Michaelu…
Studie: Ekonomický potenciál starších pracovníků
6.8.2018Státy OECD by mohly navýšit své HDP o 3,5 bilionu dolarů, kdyby míra…
Moderní software spojuje HR v jeden celek
2.8.2018Jakou roli má ve vaší organizaci personální oddělení? Obvykle se má za to,…