Články, rozhovory

Asiana, spol. s r.o. Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o.

icon „Prodej“ není sprosté slovo... ani v personalistice

Proč se personalisté nechtějí vnímat jako prodejci? Protože často nevnímají prodej a prodejce pozitivně, a to ani v případech, kdy jdou sami nakupovat. Pod slovem prodej/prodejce velmi často vidí „prodavače drahých vysavačů“ zdatné v nátlakových prodejních technikách. Nevnímají, že prodejce je v …

Pavla Pavlíková, INNERGY

icon Manažerská triáda II - Mám tým. Jak vše nevymýšlet sám aneb táhnout nebo tlačit?

Vedete lidi? Pak děláte jednu z nejkrásnějších a zároveň nejobtížnějších…

icon Efektivní školení, kterému zaměstnanci věnují pozornost: Mýtus nebo reálná možnost?

Školení zaměstnanců může být jak velmi efektivní, tak zcela bezúčelné a…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

icon Šťastní zaměstnanci jsou o 85 % efektivnější. Jak jejich spokojenosti docílit?

Odborníci se shodují na tom, že pocit štěstí a spokojenosti hraje ve…

Michaela Karsten, Brillant Brain

icon Proč a jak trénovat paměť

10 dotazů na expertku přes lidskou paměť a proces učení MUDr. Michaelu…

icon Studie: Ekonomický potenciál starších pracovníků

Státy OECD by mohly navýšit své HDP o 3,5 bilionu dolarů, kdyby míra…

Radek Beránek, WEBCOM a.s

icon Moderní software spojuje HR v jeden celek

Jakou roli má ve vaší organizaci personální oddělení? Obvykle se má za to,…

Výpis 859871 z celkem 3942